Helt okej

Lördag var det då i alla fall.  Skulle ha vart in på pizzan men den var fullbokad så man fick inte komma in. Men man blev sittandes hemma hos några andra och drack lite. Spela   "Texas Hold E´m"  Och spela om Pantburkar o flaskor=).  Ingen hade ju lösa pengar så man fick ju ta det som fanns=).  Men jag var då inte med i spela.  Utan jag fick vara "dealern"=) istället.  Är lite mer säker på den saken än på att spela=).

Idag så blir det att ta det lugnt.  Skall eventuellt åka och käka lite mat nu snart.  Om Kompisen kan vakna upp från sin fylla någongång=).

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Åh hold em är skitroligt!

Ja, jag hade en riktigt livlig kväll, men riktigt kul! Ibland behövs sådana där festen där man får ruska av sig. Din verkade vara lugn och skön iaf, det är också bra jäkla gött!

2009-03-08 @ 16:32:36
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Jea

Det var ju tråkit att du inte kom in på pizzan. Men det lät ju lite kul med att vara medvänner och spela :)

2009-03-08 @ 20:07:20
URL: http://jea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0