Eftermiddagen

Fick hjälp av en vän nu att designa min blogg. Men något måste då ha gått galet till nu=(.  Jag fick upp som sidan skulle se ut när jag hade sparat och allt. Men den se ju ändå lika ut som förr? Hmmm. Ja Man blir förbannad.  Det blir man.

Men Tack i alla fall  Linda för att du hjälpte mig med den=). Men något gick fel. Men tack i alla fall=)

Sitter nu och väntar då på att maten skabli färdig.  Den står i ugnen så.  Man är så himla hungrig nu så man hade lust att ta allt för sig själv och bara vräka i sig=)

Kommentarer
Postat av: Maddo

Tack för komplimangen om glasögonen, men jag trivs ändå bäst i mina nuvarande! De andra kändes aldrig bekväma.. =) Hoppas du haft en bra dag anyway! =)



Klar kommentarer stöttar lite! =)

2008-08-26 @ 21:31:15
URL: http://dreammaddo.bloggagratis.se
Postat av: Jea

det var ju mysko :(

2008-08-26 @ 22:06:20
URL: http://jea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0