Förjävligt

Ibland förstår man inte på vissa.  Eller vissa.  Många personer som man känner och har känt.  Att varför vissa ska hålla på. Fattar jag inte. Som när man inte har hört av sig på ett tag till Så får man ett sms. men varför man inte hör av sig för.  Då är det som att man går i taket.  Och bli helt förbannad på människan. Hört av sig.  Det är väl så att personen kan höra av sig till mig någon gång.  Och det gäller då inte bara en.  Utan många. Varför är det så att det är jag som ska börja starta en konversation med någon.  varför är det alltid jag som ska  ringa eller skicka iväg ett sms.  Jag är fan trött och har tröttnad på att jämt ska vara så.  Därför kanske inte nästan någon hör av sig till mig eftersom jag har slutat  med många att skicka och ringa till dem. För någon gång så kan väl dem någon gång höra av sig. Men nej.  Dem förväntar sig att jag ska skicka.  För det har jag ju alltid gjort förr. Och då kommer ju jag göra det sen med.  Men nu ska det få ett slut på det snart.  OM ingen annan hör av sig till mig,. Fan. Man skulle ju vara glad om någon ringde eller sms till mig. Före innan jag ens gör det. Istället för att jag ska börja de hela. Nej Usch säger jag bara,  FInns folk som ska bara ha ha. Och inte ge tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Nette

vet precis hur det e.. har samma problem jag.. ma tröttnar på det

2008-08-18 @ 08:13:30
URL: http://metrobloggen.se/flodiz

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0