Hancock

Den såg jag ju förr med. men då var det en sådan dålig bildkvalité så att man inte såg så himla mycek av den filmen. Men igår såg jag den i bättre kvalité.
Och ja vad ska man säga om den filmen då. 




Den var rätt Okej. Lite sådan där Superhjälte film kan man säga. Har inte så mycket handling att skriva om den heller. för jag tyckte inte att den var nå bra så. Men Will Smith Har gjort bättre filmer en den.  Tacka vet jag "I am Legend" Som kom ut i år.  Den är riktigt bra.  Men Hancock nej.
Rekommenderar helst inte


TRAILER

 
Betyg  2/5

Kommentarer
Postat av: lola

Hmm.. Okej.. Johan vill se den men då skippar vi den :P

2008-08-24 @ 16:50:59
URL: http://gullgull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0