Slutet gott allting bort=)

Då är 29:e OS slut för den här gången då. Skönt kan man med säga om det då. Mycket skandaler m m hit och dit.  Och klagomål på allt. Men ja. Det är i alla fall skönt att man skipper läsa nu om alla dopnings skandaler och allt som händer och sker.  Och nu ska dem med kolla på Kinseserna om det stämmer att alla är i den ålern man ska vara för att vara med i OS.  Mest riktar med åt "Gymnastik" Att dem unga kineserna som vann inte är 16 år som man ska vara.  Klag o klag hit och dit.  Men rätt ska vara rätt.

Men man kan ju sen undra om OS verkligen kommer att komma till Sverige någon gång. Men det tvivlar jag på.  I alla fall Sommar OS. Vad ska vi då visa upp för något stolthet som KIna nu gjorde med sitt krut och skriftrullen (Papper) Som dem kom på.   Ska vi komma in med världens största falukorv=) Eller ska vi gräva ner en dynamit och tända på, och få en stor krater mitt i arenan?  

Vinter OS tror jag då mer på att vi kanske kan få hit någon gång i framtiden. Vi har ju fina och stora skidstadion. Men Ja.  Den dagen vet man ju inte när den kommer.  Sist Svergie hade ett OS var ju 1912  Och ja. Det var den tiden det.

Närmaste Stora Argangemang som vi har haft är ett VM. Men inge mer än det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0