Undrar

Ja ibland undrar man verkligen om vilka personer som verkligen betyder något för en.
Och vilka sen som behandlar en som skit.  Folk klagar jämt på en varför man inte kommer dit o dit och hälsar på. Jämt å ständigt får man en sådan förfrågan. (Jag nämner inge namn). 
Sen när man väl kommer dit. Ja då står man där. Och inge  har möjlighet till att träffa. Fast man har sagt flera gånger att den o  den gången kommer jag dit. Och då ska vi hitta på något. Men när det kommer dit. Ja då är man borta med vinden. Så man kan då undra. varför man egentligen inte vill någonstans när det händer så där.
Men sen när man frågar dem om varför inte dem kan komma hit. Då blir det ett tvär blankt nej. 
Det är för långt. Bättre att jag kommer hit ner.  Det var någon som sa "Det är den som bor längst bort som ska komma"  Men för helvete. Man bor ju lika långt hur än man åker.
Men det är tydligen så att jag som bor här jämt ska åka.
Och ingen kan åka upp till mig.  Det har aldrig varit så att någon har kommit hit till mig.    Och man kan undra vilken den första personen skulle vara som skulle komma. Det undrar då jag. 
Men jag skulle då bara bli glad om någon sa till mig att jag kommer att åka upp o hälsa på dig.
Fan vad glad man skulle bli. Men så blir aldrig fallet. Aldrig...

Men men. Man hade inte förväntat sig något annat heller...

Så man kan verkligen undra. Varför det är som det är



Glöm inte Gissningsleken......=) =) =) =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha stjärnorna har jag fått till genom att söka på google under bilder och sen skriver jag bara exempelvis 4 stjärnor så kommer det upp :)

2008-12-02 @ 15:01:36
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: Karin

mm vet att man måste dricka mycket men jobbigt, gör såå ont i halsen och mår bara illa då:(

2008-12-02 @ 17:13:15
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Jenny

Batman the dark night är svinbra :D

2008-12-02 @ 17:39:35
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: Karin

alvedon funkar jättebra på mig.. sänker febern och jag får värsta svettningarna sen blir jag bättre en stund.. men jobbigt när det kommer tbx igen:(

2008-12-02 @ 18:00:03
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: lola

jag förstod att du inte kunde o hälsa på när jag var upp. och likadant jag till dej. vi förstår varandra <3

2008-12-02 @ 19:46:28
URL: http://gullgull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0