Ettermidda

Som vi säger här uppe  i Norra Dalarna eller nere  Beroende på vart i Sverige som du som läser befinner dig.   Solen skiner från en klar blå himmel. Och det är kyligt ute.   Kaminen är varm som tusan och håller på at värma upp kåken åt mig. Och det känns skönt. Sitter här och tar det bara lugnt.  Läser bloggar. Skriver  lite här och där.  Lyssnar på musik.

NeRadio Så klart.  Finns då inge  bättre radiokanal än denna. Enligt mig i alla fall.   Varför inte ta sig tid och lyssna lite=)

Klicka här <-----  För er med MediaPlayer

Klicka här <----- För er med Winamp


Om ni inte tycker om den sortens musik så är det inte mitt fel.  Jag gillar den musiken. Men det finns mycket som jag gillar inom musik men först å främst sätter jag de här.

Skall snart börja med middag.  Får se vad man slänger ihop för något.

Kommentarer
Postat av: Dockmamman

God morgon!

Jag är en nästan allätare när det gäller musi, jag lyssnar på allt utom Jazz och Blues, men jag tycker mycket allt annat...



Det kan vara allt frånd dagens musik till Iggesundsgänget, Jalebirdssinger osv...



Vad har du för musiksmak?



Ha en bra dag/Kram

2008-11-05 @ 06:07:06
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0