Mycket

Det är fan i mig mycket som kan göra en riktigt jävla förbannad....   Allt som man Hör,Ser o Läser. Det finns då inget som kan bringa nå Positivt.  Bara en massa Negativt.   Nu bland annat.  Massiva Nedskärningarna som är i fokus.  OM Chefer som tjänar en massa massa pengar. Ta. T.ex    Postens VD Som tjänar 15 miljoner per år.   Det är fan i mig mycket mycket mer än Reinfeldt. Som bara tjänar en 131000 per månad.   Förstår då heller inte varför dem ska ha sådna höga jävla löner.  När dem fan inte kan göra sig av med dem heller.

Det är en omöjlighet för dem att göra det. När dem tjänar en massa pengar. På vadå? Att sitta och bestämma bara. Vad fan är det för ett sätt att tjäna pengar på. 

Ge Mer Penagar till dem som sliter som ett djur istället.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Tycker det ska finnas tak på hur mycket man får tjäna också. Vi har tak på hur mycket vi får ut från A-kassa, försäkringskassa osv. Varför då inte införa det på löner också?

2008-11-20 @ 21:50:54
URL: http://crosscreekrapids.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

Jag med..Hälge & 91:an är det roligaste man kan läsa :) 15 miljoner / år? Fattar inte vad han ska med så mycket pengar till. Jag hade lätt nöjt mig med 50000 i månaden.

2008-11-21 @ 09:49:47
URL: http://mallgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0