Tomt

Ja nå står det bara tomt  i hjärnan på.  Vet inte vad man ska skriva.  Eller något annat.  Helt tomt på ord. och funderingar.  Vad man ska skriva för att i ska ha nå intressant att läsa.     Får väl börja skriva om utfrysning.  Hur man känner sig jämt och ständigt.   Att folk inte bryr sig alls i en. t.ex.  Ingen som hör av sig och bla bla bla.  OM jag ska skriva något sådant. Eller mitt helvete jag hade i skolan. Då skulle ni kanske bli intresserade. För sådant vill väl folk läsa om i dagens läga.  Om hur illa folk behandlar en. Det är inte ofta som något gott har kommit till mig.  Bara ont ont. Men det är väl så man ska ha det.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kan ju inte tala för alla, men jag vill då verligen inte läsa om folk som far illa.

Ingen människa ska behöva bli dåligt behandlad oavsett om det är i skolan eller någon annanstans.



Du har en jättefin blogg föresten :)

2008-11-07 @ 04:24:06
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: Jea

eller skriva om nått man brinner för.

2008-11-07 @ 21:16:34
URL: http://jea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0