God Kväll

Alla.  ja då är det sista kvällen för denna vecka då. Och snart en ny vecka är kommen. 
Och ja hur ser då denna kväll ut då.  Den ser ut att bli lugn.  Som vanligt=). Ingenting har hänt idag heller 
Var trött som tusan under hela dagen sens jag steg upp. Men nu är man pigg.
Får hoppas att man då kan sova sen i natt. 

Sitter då här och skriver lite. lyssnar på undebar musik.
NU spelas det dem populäraste låtarna på
NeRadio. Eller Top 20 som man då säger.
Det är väldigt bra musik. Så in och lyssna det är.
För den som jag då.  har  Winamp som spelare kan ju då klicka ----->
här.

Tycker sen att Blogg nu när man skriver nu är så himla konstigt. 
Man kan inte trycka in Fet Kursiv eller Understruken text.  Länkar kan man heller inte göra.
Så jag måste jämt Spara bloggen på Utkast för sen att kunna göra det.  
Hoppas att det ordnar upp sig med den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0