God Morgon

Tidig lördag morgon. Och man har inte fått nå blund i natt. Enbart 3 timmar. 
Har vart uppe sens 2 nu.
Så ja. Man kan ju inte kalla det morgon för min del.  telefonen ringde då vid 2.
Och jag skulle vakna i enligt personen
SÅ var det så himla viktigt att jag  var tvungen att vakna i och lyssna noga. 
Hmmm  Viktigt att få reda på en titel till en låt??? 
Är det så himla viktigt. 
Ringer en kl 2 För en jävla låt jävel.
Trodde först att det var nå allvarligt som hade hänt. Men nej då.
Har inte kunna somna nu på grund av en titel till en låt jävel som personen inte kunde.
Herregud....

Aja.  Inget att bli förbannad på över.  Gjort är gjort


 

Och nu har Särna fått sin första snö som lägger sig och ligger kvar. 
Tittade ju ut i natt och sen nu imorse och då låg det snö här. 
Det har ju snöa förr. Men inte så det har kunna lagt sig och ligger kvar., 
Usch för snö.

Kommentarer
Postat av: Jea

de var ju inte snällt att ringa och väcka dig för en låt titel vilken idiot. Hoppas du får sova i natt. jag håller med uch för snö.

2008-10-04 @ 17:08:19
URL: http://jea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0