God Morgon

Ja God Morgon på er alla Blogg läsare. Ja Vad händer då en Fredag som denna då??? 
Och det kan man ju fråga sig. Är ju uppe tidigt igen så. Ja man vet ju inte vad som händer än så länge. 
Skall ringa ett jobb i alla fall. Ringde igår men då var ju inte enhetschefen där något utan jag skulle åter komma imorgon. Alltså idag  Fredag. Så man får då se vad som sägs.
Om man tills vidare får tim anställning.
Det är ju bättre än inget=). 

Ja Fast man är uppe så tidigt så känner man sig seg. Och trött.
Men det är ju inte så ovanligt. Fick ju inte så mycket sömn i mig i natt.  Några timmar. 
Men det är ju bättre än ingenting...

Trevlig fortsatt morgon på er. 
Nu ska jag ner o dricka kaffe.. 
Ska bli gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0