Kvällen+Film

Ja nu har man sett klart den där filmen då. Som legat på Datorn sens i April utan att jag ens har sett den=). Men ja.  Nu gjorde jag ju det då.  Har ju en del filmer som jag inte ens sett än Fast man har dem. Så  Det kanske är på tiden att man ser dem någon gång=) Innan dem blir för gamla=)



Into The Wild


Filmen handlar då om killen Chris (a.k Alex) Som han vill kallas för då. Efter att ha tagit collage examen som det säger där.  Ger han sig ut på en resa för att ja finna sig själv. ATt finna sitt rätta jag. Han slänger bort allt som kan bevisa hans identitet och tar sitt pack och ger sig iväg.  Han dröm är att nå Alaska. Och på vägen dit möter han en del olika människor med olika historier om sig och sitt liv.  Filmen är verkligen vackert gjort. Med fina naturbilder. Och historia. Filmen är då Verklighetsbaserad på en händelse som hände för ca. 16-18 år sedan. Men den är ändå verkligen bra.

Filmen i sig. Tyckte jag var verkligen bra. Lite lång. Men värt att se. Denna film Rekommenderar jag varmt att se.


TRAILER




...Betyg  4/5...


(((Något sådan som han gör i denna film. Är ju något man själv vill göra.
Bara ta sitt pick o pack och bara gå. Men det är ju det. Vi bor i Sverige. Det är inget som jag vill uppleva så.
Naturen är den samma miljön. Man skulle åka till Amerika. Skaffa ett Green Gard som det heter.
Och bara vandra. Det skulle vara något..)))


Kommentarer
Postat av: i

Ja du får sätta upp de på önskelistan på vad du ska göra innnan du dör =)

2008-10-14 @ 20:06:53
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: Jea

det låter som en bra film. ja det hade varit en dröm att få börja på nytt :)

2008-10-14 @ 23:01:36
URL: http://jea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0