Man kan verkligen undra...

Ibland  undrar man egentligen om man har vänner!!!   För det verkar ju då som att ingen bryr sig. 
Man har ju vissa som gör det.  Ni vet vem ni är.

Men det är det att dem andra.  Inte hör av sig. Skiter i en. Svarar heller inte om man ringer, skickar sms. 
Ibland kan man får svar.  Och ibland kan man få förfrågan om varför man inte kommer ner och hälsar på..   
Det är då som man kan bli jävligt förbannad.
Varför skriver dem inte att om den eller den kan komma och hälsa på mig.  
På mig!!!! Men det har man aldrig fått.  Det är då jämt jag som måste fara någonstans.
Det är ju enklare det. För att åka ner är lättare att åka upp.
Många många tänker så.  
Jag skulle för en gång skull bli glad över om någon av mina vänner kunde komma till mig.
istället för att jag ska komma till dem.
Men det händer då aldrig.
Och kommer aldrig hända för den delen heller.


Kommer alltid att vara så att jag måste åka för att få träffa mina vänner. Men deras vän kan dem inte åka till.
För han bor ju uppe i landet.. Vissa tror att det är enklare att åka ner än upp. Fast det är exakt lika långt för båda.
Men vissa säger att det är den som bor långt bort som ska komma.
Men mina vänner bor lika långt ifrån mig som jag gör för dem.
SÅ Man kan undra VART felet sitter i.

Ja nu får ni som läser tycka en jävla massa skit om mig. Men så här är det för mig.
För en gång skull önska jag verkligen att någon kunde komma till mig.  
Jag skulle fan i mig bli jävligt glad över det. Att det kanske finns nån vän som bryr sig i mig och istället låta mig alltid komma ner. komma till mig.  Men är det kanske bara jag som tänker så.
Sen säger vissa ju att Särna. FInns ju inget att göra ju.  
Det finns ju visst saker man kan göra.  Man har Café,Pizzeria Restaurang m m. Så varför gnälla....
Vad är det som vi gör i Mora m m som vi inte kan göra här???

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig helt där. har massa vänenr i sthlm som tjatar att man ska komma ner till dom och festa eller hälsa på. Men de kan inte åka up hit till Mora (det är för långt).. men som du säger de är ju fan lika långt åt andra hållet, och dyrt att ta sig. Och kan man inte komma får man höra "ååå va synd då :( men hoppas du kan komma ner sen nån gång så vi kan ses då"



hahaha löjligt va

2008-10-04 @ 21:20:49
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/
Postat av: Linda

äsch! Du är ingen vän!

2008-10-06 @ 14:15:20
URL: http://lindaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0