Migrän

Nu har man Migrän igen. Och det är alls inte så roligt.    Fick ett brev hem sen att jag ännu en gång skulle till ögonmotagningen.  Redan så pass tyckte jag. Det har ju bara gått 3 månader sen sist.
Men då fick jag reda på sen. Att det fann nå speciluationer i att det var en försämring i synfältet.
Och Nu ska det bli ännu en koll igen.   Jag befarar nu att den har växt. Och om det blir samma resultat igen.
Så måste jag nog till Uppsala. För vidare undersökning.   Det blir väldigt kul det=(  (Inte)
Men det kanske är på tiden att dem tar bort den nu. Om det nu blir aktuellt. 
Det är ´den som ställer till det för mig med synen. Och säkerligen Migränen med.
När den ligger och trycker på. Men ja.  Jag får se vad dem på ögon nu säger sen när jag ska ner.



 


Kommentarer
Postat av: Dockmamman

Har migrän jag med och det är ett h*lvete... Vad är det som du skriver om är det nått som du skrivit om?



Hoppas att du snart mår bättre/Ha det så gott du kan

2008-10-29 @ 21:52:01
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0