Migrän

Usch.  Idag gick man upp efter 12.  Låg kvar ett bra tag. Vaknade upp med en sprängande migrän.
Så det var inge vidare kul. Men jag tog tabletter får se nu om det hjälper. annars ska jag ta utav dem där andra som läkaren skrev ut till mig. Sist jag tog en sådan blev det ju bättre efter ett tag. Så ja.
Man får se om det hjälper nu då. 
Jag har ju fortfarande ont. Men inte lika ont som för ett tag sen. 

Skall snart ner och handla mat. Jag är sugen på något men vet inte vad. 
Men Vad kan man då hitta på Konsum i Särna.  Ingenting som vanligt.  Dem har ju knappt ingenting.
Av något.  Dem kanske har bara 1-2 sorter av en. Fast det kanske då finns 5-6 olika sorter av samma sak.
Men ja.  Det är ju Konsum det. Har alltid vart så. Kommer alltid vara så.
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Näe, hatar att snooza.. man blir bara förbannad på klockan som ringer hela tiden när man precis har somnat om :p

2008-10-15 @ 15:53:29
URL: http://fidixx.blogg.se/
Postat av: Jea

Hoppas du hitta nått fast konsum är som dom är där.

Det löser sig med mina problem. Men kärliken kommer då man mins annar de.

2008-10-15 @ 21:49:54
URL: http://jea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0