---"Soppa" av alltihopa.---

Ja det kommer bli dagens middag för min del.  Känner det att jag är så sugen på soppa nu idag. Så jag ska ner snart och koka upp lite soppa.  Blir väl lite allt möljigt i. Beror på vad man kan hitta för något gott i kylen och i skafferiet. 

Ja idag har det inte blivit så mycket att göra. Trodde att jag skulle städa och allt. Men innan jag ens skulle sätta igång fick jag migrän. Så det blev sängen nu nästan hela dagen. Men nu är det bättre.  Lite i alla fall.  Men man får ta och städa imorgon istället.

Ikväll ja.  Vad kommer att hända då??  Det återstår att se.  Middag nu först då. Sen vet man inte.  

Kommentarer
Postat av: i

PPPPPPFTTT! Med din metod tar de ju flera timmar o tina :P

2008-09-22 @ 18:01:53
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: Jea

Vad blev de för soppa en hemma gjord?

2008-09-23 @ 11:57:59
URL: http://jea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0