Aj aj aj det gjorde ont

Det gjorde ont att ramla över trösken=(
Och rakt ner i diket med massa brännsnessler   AJ aj aj.......




Ja nu kanske man hoppas   hoppas   hoppas att man får jobb nu på it-branchen som man sökt till. ellet sökt och sökt. Det gjorde jag ju redan Feb -07  =) =).
Och var det på en intervjuv....
 Men dem ringde inte förän i Juli de året. Men då hade jag redan jobb.... Men han sa då att jag skulle bara höra av mig om jag blir arbetslös. 
Så finns det en tjänst här=).  Så jag hoppas nu då. att det finns=).  Tycker ju om att hålla på med data. Och hitta felen som uppstår. Utan hjälp av Support. 
  
Flera gånger har man överlistat dem. Med att hitta felet utan att dem ens har kunna hjälpt en.  Har gjort på helt andra sätt än vad jag gjorde det på. Och det blev rätt för min del=).     
                                                                                                                                                                                



Sitter och lyssnar på musik och chattar lite.
Uja. 



Finns då inte mycket annat att göra så.  Det är kallt och ruggit ute. Så där vill man ju inte vara frivilligt inte. Men ja.
Det är dags nu ändå att ta på sig ullivantarna och långkallingarna. 
Och Ja Vintern närmar sig. Vi har ju redan haft minus grader här.  Ett tag nu.  Det är ju inge vidare kul. Men ja. Man står ut......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0