God Middag

Ja då sitter man fortfarande med en förkylning än.  Har inte blitt nå bättre med det.   Men men.  Bara att hålla sig inne och hoppas att man blir bättre.

Det var som jag skrev igår=)   4 timmars prat blev det igår med dig Katrin=).  Roligt att du ringde upp=).  Men vi fick ju lov att lägga på  när klockan närmade sig 3 ju=).  Man var ju tvungen att sova ett tag.   Men du vet ju Katrin=)  Jag älskar dig. Det vet du att jag gör=).   Tack för att du finns i mitt liv=). 

Ja ringde sen om jobb. och ja.  Jag skulle först skicka in ansökningen på deras hemsida. Sen skulle det bli en intervjuv.  Som vi nu redan har gjort då men.  Ja.  Man får hoppas att det blir något. Men. Ja  man får se.

 

Kommentarer
Postat av: Maddo

Håller tummarna för jobbet! =)

2008-09-05 @ 17:00:38
URL: http://dreammaddo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0