Hmmm

Ja det får bli denna rubrik nu då.  Kommer inte på nå rubrik på just detta inlägg.

Ja nu är man då mer piggare än vad man var tidigare när man skrev.  Var så himla trött Så det var inte klok. Men Man är morgontrött ibland.

Ja. Dagen. Hur ser den då ut nu då.  Ja jobb, Man ringer och ringer. Men ja. Dem har fullt upp.  Skall ringa upp. Så man sitter och väntar på flera samtal nu från olika jobb som ska ringa. Men att vänta för länge det gör jag då inte. Men jag söker ju ändå andra jobb. Medans man väntar.  För om man söker ett jobb. Då kan man inte gå och vänta på att dem ska höra av sig. Utan man måste ju ändå söka andra jobb.  Det finns något som heter "Att Tacka Nej" Om man inte vill ha jobbet eller om man redan har fått ett jobb och andra jobb ringer.  SÅ har det blivit åt mig. Många många gånger.  Man har sökt jobb. Sen fått ett. Sen kan det ha tagit. 3-6 månader innan dem andra hör av sig. Och då tackar man ju nej. För man redan har ett jobb,

Men många fattar det inte. Finns dem som söker 10 jobb om dagen. Om inte fler. . .

Jaja.  Nog med det.  Sitter och chattar lite, surfar på vågorna över nätet=).   Lyssnar på radio. Som Vanligt.

Kommentarer
Postat av: Liia

Haha ja, att söka jobb kan ibland kännas som ett heltids-jobb ;P

2008-09-17 @ 15:31:08
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0