Morgon

En väldigt tidig morgon är det. nu. Men just för mig så är det då inte morgon utan middag Om man säger så.  Gick ju och la mig väldigt tidigt igår. För jag var så himla trött utav mig. Men vakna  för ett par timmar sen då. Och har inte kunna somna sens dess. Så nu sitter man här och gör det man Brukar göra.  Lyssna på Radion

Chattar är då ingen mening. För ingen är ju vaken så här tidigt som jag är. Så man sitter och läser bloggar, Kollar runt lite. Spelar spel.  Finns ju inte mycket man kan göra så tidigt på morgonen. Men ja man skall väl städa snart. Om man orkar.  Migränen sitter fortfarande i så.  Det är ju inte så kul. Men den är ju inte lika värre som den brukar vara.  Har ju känningar av den. Men ja. Inget att klaga över.




Kommentarer
Postat av: Frida

jag brukar vara inne på msn, jätte tidigt.. men tror inte du har mej på din lista, för du är aldrig online på min iaf. :s

2008-09-20 @ 21:42:53
URL: http://fidixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0