Motgång

Ja.  Det blir det väldigt ofta När man ska ta och skriva i bloggen.  Det tar stopp på fantasin och tankarna.  Som ni kanske märker ibland.  Det står i stort sätt om ingenting i bloggen..    Och jag vet ibland inte vad jag ska skriva för något.
Men alla får väl ett sådant Hjärnsläpp om man kan uttrycka sig så. Och det har jag väl inte nu då men  Det händer ju ibland.  Men ja.  Sådant är livet. Ingenting att göra något åt.


Sitter då som vanligt  chattar och lyssnar på musik. På samma gamla vanliga radiokanal som alltid=).

Senare nu sen skall man då ner och göra sig mat då. Börjar bli väldigt hungrig utav mig. Skall fixa mig lite lunchkorv=). Fast till middag=). 

Ja. Hoppas sen att det går bra nu med datorn för dig Katrin.  Skönt att du har fått igång den igen=). SÅ roligt att sitta och prata på msn med dig med=). DÅ vi kan se varandra samtidigt. =).  Och du skickar dina goa fina röstklipp=)  Du är för söt Katrin=) Älskar dig. gumman.  Det vet du=).  Puss=)=)


Kommentarer
Postat av: Linda

du kan ju svara:S

2008-09-08 @ 17:14:01
URL: http://lindaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0