Nämen Goooood Morgon

På er alla Tidiga läsare säger jag bara.    Poppe redan vaken så här dags. Kl 7=)   Fick i alla fall lite sömn i mig. Men Nu är man Uppe i farten igen. Sitter nu och dricker mitt morgon Kaffe.Sååå Gott Så.    Och  har det så skönt så=). Sitter nu och väntar på att dagen ska gry. Så man ser vad vädret ska bli idag. 
Än så länge så är det dimmigt ute. Och kallt som fan med, Bara 1 grader
Men Det hör hösten till.  Det är ju tur att man har en varm hus man bor i.
Som man kan elda i med. Så mysikt så.  Ja. Vad gör man då uppe så tidigt då.  Och det har har ingen anledning till.
Utan Det kan vara skönt ibland att stiga upp så tidigt då och då. 
Så man slipper sova bort hela dagen=( =(..  Det är ju inge vidare kul heller om man vaknar upp och ser att Klockan står på långt efter 11.  Vissa kanske förstår då hur man känner sig just den tiden,

Men det är då ibland inget man kan göra något åt tyvärr. Vaknar man så vaknar man. 

   


Näää nu ska man fortsätta nu och kolla runt lite här då.  Inga av mina chatt vänner är vakna vid den här tiden så. Det är bara att sätta sig till rätta och slå på en film.=) eller Så lyssnar man som alltid på   →  NeRadio  ← Och tar det bara lugnt och inväntar att någon av dem ska vakna=) =)..



 


Kommentarer
Postat av: Angel

tittar in här

SALSAPRINSESSAN på lunar

Postat av: Jea

Jag kliver aldrig upp före 08:00 om jag inte har jobb.

2008-09-23 @ 11:55:53
URL: http://jea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0