Film

INKHEART


Genre:
Äventyr

Handling:

                                                  Meggie är en 12-årig flicka som gärna skulle byta bort sitt tråkiga liv
mot ett av de fantastiska äventyr
som hon älskar att läsa om. I alla fall till den dag då
hennes önskan blir verklighet...

Meggie, hennes pappa Mo och en mystisk främling som kallas
Sotfinger dras in i en magisk historia då de konfronteras med den hänsynslöse
skurken Capricorn och hans anhang - figurer som bokstavligen fått liv efter att
Mo läst om dem i en bok med titeln Bläckhjärta.

Mina Ord:
Rätt OKej film.  Inte mycket att skriva. Mer än att det är en "Fantasy film"

Betyg:

3/5

TRAILER



Kommentarer
Postat av: Jenny

Är du tillbaka på bloggen nu? :)

Den där filmen påminner en hel del om Bedtime stories har jag fått för mig.

2009-08-31 @ 17:42:18
URL: http://mallgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0