Irriterad

Att folk som skriver något nedlåtande om någon eller några  Inte kan stå på sig vem dem är som skriver. Utan dem Skriver ingenting. Eller så skriver dem något. Men inte lämnar nå namn.  Och det kallar man Feg.  OM man har något att säga så tycker jag att man ska stå för det. Och visa sig att det kommer från personen. Och inte bara gör så att man inte vet vem personen är. Dåligt.   Inte för att jag bryr mig om vad ni skriver..  Vet ändå vart det kommer från i alla fall. Men vem vet jag inte.  Tycker i alla fall. Att man ska stå för det man säger. Och att personen i frågan visar sig.  Feghet är vad det är.

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Vem är det som skrivit något?



Haha ja, ibland kan jag fan få till det! :P

Samma här, jag har även ett s.k guldfiskminne.. Kan vara mycket jobbigt ibland.



Min hund ligger på mina fötter.. Ville bara berätta det.

2009-01-15 @ 03:43:50
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Men Poppe min lilla utpysta cykelslang! Vad gör du vaken nu?!



Vad är det för arsel? Jag tycker i alla fall att du är jättesöt! :)

2009-01-15 @ 04:24:02
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Jaså. Fan vad tråkigt att det ska vara på det sättet. Tycker att det är väldigt lågt och kommentera utseende på det sättet. Men det är oftast så att det är den personen i fråga mår väldigt dåligt över sig själv och vill gärna klanka ner på andra. Det är jättetråkigt att det ska vara så med vissa. Men försök att inte bry dig, det är nämligen det de ofta vill att man ska göra.. De älskar att fårespons!

2009-01-15 @ 04:39:30
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0