Film Tips


Valkyria (Valkyrie)



Genre:
Action o Thriller

Handling:
Tom Cruise spelar huvudrollen i den fängslande thrillern Valkyria
som handlar om en grupp tyska soldater under andra världskriget som
riskerade allt för att förändra historien.

Under mitten av andra världskriget återvänder överste Claus von Stauffenberg
(Tom Cruise) till sitt hemland för att ansluta sig till den grupp
militärer som konspirerar för att mörda Hitler
och befria Tyskland från diktatorskap. I en tid där ingen går att lita på tvingas
Stauffenberg leda operationen och spela ett dubbelspel
för att sedan själv genomföra mordförsöket på Hitler.

Mina Ord:
Väl Berättad av vad som hände. Mycket spänning. Dramatik
"Tom" Gör en bra roll som Överste Stauffenberg.. 
Spänning genom hela filmen.  Mycket bra. Toppen film.

Rekommenderas:   
Stort JA

Betyg:
Stark 5/5

TRAILER
 

Kommentarer
Postat av: Linda L

Okej, ja jag är inte mkt för telia då man måste betala för att få gratis sms. Alltså ingenting för mig. Och 200 kronor är bra för då behöver ja bara fylla på varannan månad : ) För då har ja kvar 200 kronor när smsen är slut : ) Smart va?



Kan vi inte bli sams?

2009-03-04 @ 17:07:22
URL: http://lindaskriver.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

;P



Jaha, man kanske ska se den filmen då! :D Fan vad bra tt du har en massa filmtips, det gillar vi :D

2009-03-04 @ 17:52:26
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0