Film Tips

Horton


Genre: 
Komedi

Handling:
'Filmen handlar om den nyfikne elefanten
Horton som en dag hör ett rop på hjälp från ett litet dammkorn. 
Dammkornet är i själva verket en hel liten värld och
Horton måste nu göra allt för att rädda den.

Mina Ord:
Efter en lång väntan nu så har man då äntligen sett denna film som man
redan från när man såg trailern på filmen så har man vilja sett  den.
Den är väldigt rolig. Sjuka kommentarer i filmen Men roliga.
Skoj nästan genom hela filmen.
Ett tips. Se den på svensk tal=).  Robert Gustavsson är Rösten på Horton

Rekommenderas:
Ja

Betyg:
++++

Trailer:


Kommentarer
Postat av: Jenny

Horton är jättebra :)

Jag ska mest troligt dra in till stan på en stund, eller om det bara blir att stanna hemma och se på någon film och ta stan imorrn. Får se hur jag gör.

2009-03-13 @ 20:43:53
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: Minaya

Då ska jag kolla med dottern då!!



Tack för dina fina kommentarer, dom värmer verkligen.. Hoppas du får en mysig helg.

2009-03-13 @ 20:56:53
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0