Film Tips

Boog o Elliot 2


Genre:
Komedi

Handling:
Efter att ha blivit upp över öronen förälskad i Giselle, tar
Elliots väg mot giftermål en oväntad vändning när
Mr Weenie kidnappas av ett gäng bortskämda husdjur som är
fast beslutna att lämna över honom till hans ägare.
Boog, Elliot, McSquizzy, Buddy och resten av de vilda djuren ger sig ut
på ett fullskaligt räddningsuppdrag för att leta efter sin korvformade vän,
en upptäcker snart att de befinner sig på fiendens territorium
- husdjurens värld. Dvärgpudeln Fifi är husdjurens ledare
och de tänker inte släppa Mr Weenie utan kamp.

Kan verkligen en liten pudel ta ner ett halvt ton grizzlybjörn på jorden?
Kommer Elliot någonsin att få gifta sig med Giselle?
Frågorna är många i Boog & Elliot: Vilda vänner mot husdjuren!

MIna Ord:
Inte lika rolig som 1:an. Men den var ju rolig.. Många skämtrepliker och meningar så
man kan skratta sig görr=).  Den är rolig.

Rekommenderas:
Ja

Betyg:
+++

Trailer:

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det hade jag totalt missat, den här filmen ska jag absolut införskaffa mig :)

2009-03-16 @ 18:29:53
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Oh, den ska jag se! :D



ge gärna tips på någon bra thriller :D

2009-03-16 @ 23:01:29
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: J

Open season 2, ja varöfr inte

2009-03-17 @ 08:45:42
URL: http://starfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0