Massa saker

Något som är så svårt ibland är ju att komma på något intressant och Spännande att skriva i denna blogg. Men jag är ju inte så fantasirik person som bara kommer på något att skriva bara så där. Utan Jag lär fundera i si så där 100 år innan jag kommer på något vettigt att skriva=). Tyvärr så är jag så. Men jag ser ju mig ändå som en rolig person. Med svårare är det att skriva något roligt. Och Intressant. Som får någon att höja på ögonbrynet och skrika WOW=). Hehe.

Men en sak är ju det. I byn som kallar sig Särna så finna det ingenting att göra. Och ingenting att berätta om heller. Här händer det då aldrig något. eller så händer det något. Men då vet ju ändå Hela Sverige om det. För det står då första sidan i Aftonbladet/Expressen. Det är nästan så att det gör det. För nästan alla vet vad Särna är och vad det är för slags folk här=) "Laglöst Land" Kallas denna by.  =)  Lite fräckt men=)..

Ja själv så sitter man då här och nu då. Och skriver en massa massa skit om Byn som man själv är uppväxt i och bor i=).
Sitter o diggar lite till musik=). Och fiffilurar lite. (När Poppe gör det, Då har han nå lurt på gång) Som man säger=).

Och vissa vill då att man ska lägga upp bilder. Men då undrar jag då.  vad för bilder. På en massa fylleskallar som det finns här på byn eller ska man ta på kyrklockan?? Finns inget intressant med Särna alls här=).


Kan väl lägga ut en bild i alla fall på en Stjärna här i Särna i all fall.

En Stjärna som försöka köra upp för en snöhög och kör ner sig.=).

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Ooooh, skoter! :D



Haha Poppe din lilla snuskhummer! ;P

2009-03-31 @ 14:25:29
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Haha näe, det har du rätt i.. Men Wille tycker om att mörda den så mycket så att jag har inte velat lagt undan den :D

2009-03-31 @ 14:26:32
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0