Äh. Vi tar en film till då=)

Johan Falk: Vapen Bröder



Genre:

Action/Thriller

Handling:

Johan Falk är ute på ett rutinuppdrag med Göteborgspolisens specialenhet GSI.
Tanken är att man med hjälp av en norsk undercoverpolis och en
civil infiltratör i ett av Göteborgs tyngsta kriminella gäng, skall
köpa loss sex stycken automatkarbiner och på så sätt få bort dem från gatan.
Men plötsligt förändras allt när en ny okänd spelare blandar sig i leken och omedelbart
vill ha loss inte bara dessa vapen utan ännu fler, inklusive pansarbrytande granater.

GSI inser att detta inte kan vara några vanliga rånare.
Någon tänker starta krig på Göteborgs gator. Samtidigt så blir situationen för
Johan Falks infiltratör Frank Wagner mer och mer mardrömslik då
ledaren för gänget han infiltrerat inser att någon av hans egna läcker till polisen...

Johan Falk - Vapenbröder är en realistisk och intensivt spännande
thriller som följer både polisens elitstyrka GSI och de tyngsta kriminella i Göteborg.

Mina Ord:

Dock inte lika bra och spänning som den första filmen av "Johan Falk". Men ändå riktigt bra
Enligt min synpunkt så. Samma som den första. Spänning, Actionfylld. Men ändå riktigt bra.
Jag ser då fram emot dem 4 sista filmerna som kommer ut så småning om=).

Betyg:

Inte allt för en Stark 4/5

Trailer:

Kommer så småningom

Kommentarer
Postat av: Ylva

vad är de med Johan Falk som är såå himla bra??

Har ej förstått vad de är bra med filmen, hm.. du får gärna förklara de Patrik för mig ! / kram Ylva !

2010-01-14 @ 00:16:56
URL: http://ylvabla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0