Film..

Race to Witch Mounten



Genre:

Äventyr

Handling:

Dwayne "The Rock" Johnson spelar Jack Bruno, en taxichaufför i
Las Vegas som kämpar för att hålla sig på rätt sida om lagen.
En dag hoppar två, till synes, vanliga tonåringar in i hans taxi.
De visar sig dock vara förklädda utomjordingar och
Jack kastas in ett svindlande äventyr!
Barnen behöver Jacks hjälp att hitta sitt försvunna rymdskepp så
att de kan rädda jorden och även sin egen planet. Det blir en spännande
kamp mot klockan, hemliga agenter och ondskefulla rymdvarelser.
. Informationen hämtad från discshop.se! Leverans nästa dag om du beställer före 16.00

Mina Ord:

Riktigt bra film tycker jag. "The Rock" Gör sig bra i denna film.
Fast än han är bättre i ringen än på bioduken.
Så gör han en bra roll i denna film.


Rekommenderas:

Ja


Trailer:






Kommentarer
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Den filmen såg jag ett litet tag! Sedan somnnade jag! Jag måste ge den ett nytt försök inom en snar framtid!



Sv: Naw, vad du är snäll! :) Tanken är ömsesidig!

2009-09-13 @ 22:18:41
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Med den kommentaren tog du just orden ur munnen på mig ;) Man måste ju bjuda dem på lite galej så att de har något att prata om i fikarummet efteråt. Hon lade på med garv i alla fall.

2009-09-16 @ 19:55:08
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Och då skulle jag vilja fråga dig HUR skulle jag KUNNA glömma den? Jag tänkte på dig när jag skrev den raden! :)



Haha att elskåpet skulle stöta på Tobbe. Hahahaha (Y)

2009-09-19 @ 19:37:16
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0