Film..

DragonBall



Genre:
Action

Handling:

Dragonball: Evolution är baserad på en av de mest populära japanska mangaserierna någonsin! Berättelsen följer en ung krigare som kastas in i äventyr på vägen till att upptäcka sitt öde och rädda världen från mörka krafter... Missa inte denna specialutgåva full av snygga specialeffekter, fartfylld action och över en timmes extramaterial!

I artonårspresent får den försiktige Goku en mystisk dragonball - en av de totalt sju som existerar - och som alla tillsammans kan ge sin ägare den perfekta önskningen.
Det visar sig snart att en gammal krigsherre, den onde Piccolo, har rymt från ett evigt fängelsestraff och är på jakt efter alla dragonballs. Goku måste nu få hjälp av alla sina vänner och sina spirande kampsportskunskaper för att försöka bekämpa Piccolo innan det är för sent!

Mina ord:
Jag tyckte att filmen var spännande. Typiskt Japank stil. Men krafter och hopp och stil.
Men jag tyckte om det. Bra handling.

Rekommenderas:
Ja

Betyg:
3/5

Trailer:


Kommentarer
Postat av: Anonym

underhållning sök mni blogg och svara eller komentera lita på mig du kommer älska min blogg

ayansalah.blogg.se

2009-09-05 @ 18:02:48
URL: http://ayansalah.blogg.se/
Postat av: Frida

Du borde också starta en filmblogg!

2009-09-06 @ 13:19:19
URL: http://fidixx.blogg.se/filmtajm/
Postat av: DinGata

jaadu...

2009-09-10 @ 17:41:05
URL: http://dingata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn här=):
Kom ihåg mig?=)

E-postadress: (publiceras ej) Bara jag som ser=)

URL/Bloggadress: Skrivs här

Dina egna ord här:

Trackback
RSS 2.0